ZMIANY, ZMIANY, ZMIANY



Życie   pojęcie względne hmm czy słusznie nie wiem. Ale za to wiem że życie to to co nas otacza, coś co jest między nami wokół nas i w nas. Dokładnie to co jest w nas to również życie nasze życie!!!!! Więc warto czasem je zmienić jeśli ono jest do d..y, a nawet więcej TRZEBA!!!!!


Dokładnie tak jest ze mną po ponad 20 latach sama do tego doszłam ale jak to mówią lepiej późno niż wcale co nie...:) Odważyłam się zrobić coś czego jeszcze nie tak dawno bym nie zrobiła, coś co nie było łatwą decyzją dla mnie i być może będę tego kiedyś w życiu żałować ale teraz wiem że było warto. Może dlatego, że poprzednie życie mi się znudziło jeśli twoje życie od ładnych paru lat wygląda tak samo jest całkiem duże prawdopodobieństwo, że kiedyś ci się znudzi. Owszem i moje życie takie oto było, no tak tak było bo od dziś jest całkiem duża szansa na to by zmieniło się ono właśnie o całkiem 180 albo i nawet 360 stopni. Jeśli się nie spróbuje to tak naprawdę można tylko gdybać co by było gdyby tak a nie inaczej. Dobra rada dla tych małych odważnych albo i nieśmiałych pora w końcu  wyjść z cienia albo i kąta i zrobić coś dla siebie by móc poczuć się chodź raz szczęśliwym albo i nawet spełnionym. Wystarczy, że dzień rozpocznie się od dobrego nastawienia od tego że w końcu nam się uda, że będzie dobrze a nawet bardzo dobrze. Nie piszę tego dlatego żeby się wymądrzyć, nie jestem jakimś celebrytą, która ma sporo kasy jestem taka jak wy sorry jak większość z was. Bo wiem co to rutyna, co to nuda, co to brak kasy, brak akceptacji u innych, samotność. Dokładnie samotność albo strata bliskiej osoby to ból, który ciężko opisać tego nawet nie da się zrobić to trzeba przeżyć aby zrozumieć. A ja przeszłam przez to wszystko ale się nie poddałam ale było naprawdę ciężko ale nie ku temu droga. Najlepsza droga to ta która daje nam spełnienie i własną akceptację, a domyślam się nawet z tym jest duży problem. Ale dobra dobra nie będę się wymądrzać bo jedyne co mogę to mieć własne zdanie i tego się trzymam. Mam swoje zdanie i od całkiem niedawna nie pozwalam żeby ktoś wmawiał mi inaczej. Taka zmiana dużo daje bo człowiek zaczyna akceptować samego siebie mówię tak tylko dlatego, bo znam swoje życie jakie ono jest. Zmieniłam je od nie dawna i ciągle je zmieniam nie stoję w miejscu walczę o swoje bo WARTO naprawdę WARTO.





zakochana💗💗❤❤❤

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BRAK CZASU

ŻYCIE.....

NORMALKA