BRAK CZASU






Kochani bardzo ale to bardzo was przepraszam, ale wiecie nowa praca trochę więcej obowiązków i trudno pogodzić wszystko. Dokładnie tak jest ze mną praktycznie wracam z pracy jem obiadokolację i normalnie padam ze zmęczenia, chyba muszę się do tego przyzwyczaić. Nie mam zbytnio dużo czasu bo niedzielę poświęcam rodzinie, ale znalazłam chwilkę by dać wam znać, ze jestem żyję i tak łatwo nie zrezygnuję z mojego pisania. Muszę tylko poukładać sobie wszystko, wtedy będzie dobrze.

Miłej i spokojnej niedzieli....:)





zakochana💗💗❤❤❤

Komentarze

  1. Czy brak wpisow oznacza ze zezygnowalas z pisania bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widac odpuściłam sobie na parę miesięcy ale postanowiłam podjąć kolejna próbę.... Może tym razem się uda

      Usuń
    2. W takim razie czekam na kolejny wpis. Też myślę o pisaniu blog ale nadmiar problemow przytłacza moje myślenie i nie bardzo wiem jak zacząć.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ŻYCIE.....

NORMALKA