WTOREK....






Czy wasi faceci też was tak denerwują jak mój dziś???? Grrrrr.... Porażka totalna porażka. Ale dobra chyba nie o tym dziś, bo gdyby mój facet się dowiedział, że pisze tu o nim to chyba by  mnie zabił jasna rzecz. Kochani mało nas tu jakoś i kompletnie nie wiem o czym pisać czy to co pisze ma jakiś sens, czy to ktokolwiek albo kiedykolwiek przeczyta. Czy ktoś się tym zainteresuje zapewne nie ale w sumie niema co płakać. Ja ten blog traktuje jak terapię jak odskocznię od codzienności chodź w sumie ta codzienność nawet teraz mi odpowiada. W życiu bywam nieśmiała no może nie aż tak bardzo ale tu mogę i jestem sobą. Nie potrzebne mi by ktoś mnie uwielbiał był moim fanem bo nie tędy droga, ważne aby być sobą.  No nic dziś tzw. pustka w głowie więc nie będę przynudzać. Miłego wieczoru, smacznej kolacji:)








zakochana💗💗❤❤❤

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BRAK CZASU

ŻYCIE.....

NORMALKA