NORMALKA


Ludzie jestem jestem z wami, haha co nie kolejny bez przemyślenia post pewnie. Owszem macie rację.

Szukam inspiracji, czytam, czytam, czytam masę blogów o modzie, o życiu, o pasji o wszystkim tak naprawdę i myślę hmm myślę o czym ma być mój blog i wiecie co nie wiem naprawdę z ręką na sercu nie wiem na jaki temat będzie mój blog bo może dlatego, że on nie będzie miał jednej tematyki. Może będzie o modzie, może o życiu, może o pasji a może o niczym po prostu. Ale wiem jedno będzie o MNIE tak zwyczajnie o MNIE!!!!!!. Pozwolicie, że będę anonimowa bo tak naprawdę w życiu nie przyznam się co ja tu piszę o nie w życiu. Nawet swojej drugiej połówce. Czasem warto mieć maleńkie sekrety tak dla lepszego życia. Jestem młodą ale nie zbyt młodą panienką przed która sporo albo i nie życia. Która stara się brać tzw. "byka za rogi" albo czasem i nie.
Ale może taka umowa między nami jeśli będę przynudzać albo ten blog będzie do dupy to dajcie znać, zabiorę się stad tak szybko jak się tu pojawiłam. Czyli jakieś 5 minut i mnie tu niema. Wiadomo na początku będzie tak jakoś bez tematowo bo tak naprawdę to ja traktuje to jakby to napisać jak pamiętnik? może właśnie coś w tego rodzaju. Tak zwyczajnie napiszę, wyżalę, powygłupiam się czasem ale wszystko w granicach umiaru. Albo mam pomysł jeśli chcecie abym o czymś napisała pozostawcie komentarz, na pewno nad tym pomyśle.






zakochana💗💗❤❤❤  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BRAK CZASU

ŻYCIE.....